Fiat planuje rewolucję

W grudniu 2010 roku podpisano odpowiednie porozumienia mające na celu wdrożenie do produkcji nowej Pandy. Bardzo popularny i uznany na rynku model Pandy II generacji był m.in. zdobywcą prestiżowej nagrody Car of the Year i znacząco poprawił wyniki finansowe koncernu.

W grudniu 2010 roku podpisano odpowiednie porozumienia mające na celu wdrożenie do produkcji nowej Pandy. Bardzo popularny i uznany na rynku model Pandy II generacji był m.in. zdobywcą prestiżowej nagrody Car of the Year i znacząco poprawił wyniki finansowe koncernu.

W grudniu 2010 roku podpisano odpowiednie porozumienia mające na celu wdrożenie do produkcji nowej Pandy. Bardzo popularny i uznany na rynku model Pandy II generacji był m.in. zdobywcą prestiżowej nagrody „Car of the Year” i znacząco poprawił wyniki finansowe koncernu.

Na pewno nie bez znaczenia była tu wzorowa praca tyskich zakładów Fiat Auto Poland. Niestety nowa Panda ma być produkowana już we Włoszech, w zakładach w Pomigliano d’Arco pod Neapolem.

Do tej pory nie pojawiły się jeszcze oficjalne wizualizacje modelu, a te dostępne w Internecie nie są zbyt obiecujące. Linia niebezpiecznie przypomina Fiata Seicento, od 2005 roku zwanego Fiat 600. Jeżeli design nowej Pandy okaże się zbliżony do prezentowanego na zdjęciu poniżej, to Włosi mogą mieć spory problem z powtórzeniem wyników sprzedaży osiąganych przez obecnie produkowany model.

Reklama

Władze Fiata planują także reaktywować plany dotyczące wypuszczenia na rynek od dawna zapowiadanych Suv-ów: Alfa Romeo Kamal i Maserati Kubang . Obie konstrukcje mają wykorzystywać technologię Jeepa Cherokee - niewykluczone, że posłuży ona także do budowy pierwszego Suv-a Ferrari.

Jeżeli chodzi o sportowe modele to największą ciekawostką ma być nowy Spider, którego premiera planowana jest na rok 2013. Istnieją spore szanse, że będzie opierał się on o projekt prototypu 2uettottanta zaprezentowanego w ubiegłym roku.

Geekweek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy