Genewa 2012 -Jaguar XF Sportbrake

Jaguar XF jest obecny na rynku blisko od 5 lat. Przedstawiciele marki uznali, ze wiek ten zobowiązuje do wprowadzenia czegoś świeżego.Nie chodzi tu jednak o facelifting, a o zupełnie nową, praktyczniejszą wersję kombi.

Jaguar XF jest obecny na rynku blisko od 5 lat. Przedstawiciele marki uznali, ze wiek ten zobowiązuje do wprowadzenia czegoś świeżego.Nie chodzi tu jednak o facelifting, a o zupełnie nową, praktyczniejszą wersję kombi.

Jaguar XF jest obecny na rynku blisko od 5 lat. Przedstawiciele marki uznali, ze wiek ten zobowiązuje do wprowadzenia czegoś świeżego.Nie chodzi tu jednak o facelifting, a o zupełnie nową, praktyczniejszą wersję kombi.

Jaguar XF Sportbrake ma wprowadzić powiew świeżego powietrza do segmentu zdominowanego przez niemiecką konkurencję w postaci Mercedesa Klasy E, Audi A6 Avant i BMW 5 Touring. Niestety rywalizacja może spalić na panewce z powodu oferowania rodzinnego Jaguara tylko z dwoma silnikami diesla.

Pierwszy z nich ma dysponować pojemnością 2,2 l i mocą 204 KM, natomiast drugi to występujący w dwóch wariantach mocy motor V6 3,0 l (240 KM i 275 KM). Gama silników prezentuje się dość ubogo zważywszy na szeroką opcje wyboru jednostek napędowych jakie daje konkurencja.

Reklama

Na szczęście XF Sportbrake nie będzie odbiegał od rywali pod względem praktyczności. Jego bagażnik ma liczyć 550 l, a po złożeniu tylnego rzędu siedzeń przestrzeń bagażową można zwiększyć do 1675 l. Klienci o bardziej sportowych ambicjach będą mogli wybrać wersję auta z pakietem stylistycznym o nazwie Sportbrake. W jego skład wchodzą nowy, agresywniejszy zderzak przedni, progi i tylny spojler.

Samochód zadebiutuje oficjalnie na targach w Genewie. Tym czasem możecie zobaczyć pierwsze zdjęcia tego modelu.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy