Google testuje pełnoekranowe reklamy

Google - podobnie jak wszyscy inni obecni na rynku mobilnym - cały czas zastanawia się jak (lepiej) monetyzować swoje usługi. Nowym pomysłem jest aby w Androidzie pojawiały się pełnoekranowe, "magazynowe" reklamy - które jednak według zapewnień koncernu z Mountain View mają być niezbyt uciążliwe dla użytkownika...

Google - podobnie jak wszyscy inni obecni na rynku mobilnym - cały czas zastanawia się jak (lepiej) monetyzować swoje usługi. Nowym pomysłem jest aby w Androidzie pojawiały się pełnoekranowe, "magazynowe" reklamy - które jednak według zapewnień koncernu z Mountain View mają być niezbyt uciążliwe dla użytkownika...

Google - podobnie jak wszyscy inni obecni na rynku mobilnym - cały czas zastanawia się jak (lepiej) monetyzować swoje usługi. Nowym pomysłem jest aby w Androidzie pojawiały się pełnoekranowe, "magazynowe" reklamy - które jednak według zapewnień koncernu z Mountain View mają być niezbyt uciążliwe dla użytkownika.

Sekretem stojącym za nowymi reklamami jest to, że mają być one inteligentne i mają pokazywać się na pełnym ekranie w momentach "logicznej przerwy" podczas korzystania z aplikacji co zapewne oznaczać może wszelkie ekrany ładowania i inne miejsca gdy i tak często musimy patrzeć na ekran, na którym nic się nie dzieje. Co więcej - reklamy te mogą nawet zawierać elementy wideo, więc treści te mogą wskoczyć na zupełnie nowy poziom denerwowania użytkowników.

Reklama

Możliwość reklamowania się w ten sposób przyciągnąć ma do Google wielkich reklamodawców z wielkimi pieniędzmi - trzeba jednak uważać, żeby przypadkiem nie odstraszyć swoich wiernych użytkowników.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy