Internauci decydują o losie obrazu Picassa

Popularna, całkowicie niepoprawna politycznie gra karciana Cards Against Humanity organizuje czasem dziwne, zabawne akcje - na przykład w trakcie tegorocznego Czarnego Piątku (Black Friday) zarobiła 70 tysięcy dolarów sprzedając przez internet "nic". Teraz z kolei, z okazji Świąt Bożego Narodzenia, pozwala internautom zdecydować o losie obrazu Picassa.

Popularna, całkowicie niepoprawna politycznie gra karciana Cards Against Humanity organizuje czasem dziwne, zabawne akcje - na przykład w trakcie tegorocznego Czarnego Piątku (Black Friday) zarobiła 70 tysięcy dolarów sprzedając przez internet "nic". Teraz z kolei, z okazji Świąt Bożego Narodzenia, pozwala internautom zdecydować o losie obrazu Picassa.

Popularna, całkowicie niepoprawna politycznie gra karciana Cards Against Humanity organizuje czasem dziwne, zabawne akcje - na przykład w trakcie tegorocznego Czarnego Piątku (Black Friday) zarobiła 70 tysięcy dolarów sprzedając przez internet "nic". Teraz z kolei, z okazji Świąt Bożego Narodzenia, pozwala internautom zdecydować o losie obrazu Picassa.

150 tysięcy osób, które w tym roku zapisały się do programu Eight Sensible Gifts for Hanukkah, zdecyduje o tym czy obraz zatytułowany Tête de Faune trafi do muzeum Art Institute of Chicago czy też zostanie pocięty laserem na 250 tysięcy kawałków, które zostaną rozesłane do wszystkich osób biorących udział w akcji.

Reklama

Obraz raczej nie jest oryginałem, ale nie jest bezwartościowy - prawdopodobnie jest to jedna z 50 istniejących reprodukcji, które zostały osobiście przez Picassa podpisane - w tym roku jedna z nich została sprzedana na aukcji za 14 tysięcy dolarów. Jednak i tak ciekawi jesteśmy co zrobią internauci - czy przeważy w nich szacunek do sztuki czy też znajdzie się więcej wandali.

Sama akcja CAH nie jest ich najbardziej karkołomnym przedsięwzięciem - w zeszłym roku kupiła ona niewielką wyspę w Maine, zmieniła jej nazwę na "Hawaje 2" i podzieliła na 250 tysięcy maleńkich działek.

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy