Jak wyglądałby pierwszy Quake w czasach obecnych?

Gry AD 2011 odchodzą nieco od swych korzeni - niektóre w dobrym kierunku, inne - niekoniecznie. Da się jednak zaobserwować kilka przewijających się trendów, które niszczą cały rynek - zbytnie uproszczenie i skrócenie tytułów, traktowanie graczy jak idiotów i wciskanie im płatnych dodatków w każdym możliwym momencie. Zobaczcie wszystkie grzechy główne współczesnych FPS-ów.

Gry AD 2011 odchodzą nieco od swych korzeni - niektóre w dobrym kierunku, inne - niekoniecznie. Da się jednak zaobserwować kilka przewijających się trendów, które niszczą cały rynek - zbytnie uproszczenie i skrócenie tytułów, traktowanie graczy jak idiotów i wciskanie im płatnych dodatków w każdym możliwym momencie. Zobaczcie wszystkie grzechy główne współczesnych FPS-ów.

Gry AD 2011 odchodzą nieco od swych korzeni - niektóre w dobrym kierunku, inne - niekoniecznie. Da się jednak zaobserwować kilka przewijających się trendów, które niszczą cały rynek - zbytnie uproszczenie i skrócenie tytułów, traktowanie graczy jak idiotów i wciskanie im płatnych dodatków w każdym możliwym momencie. Zobaczcie wszystkie grzechy główne współczesnych FPS-ów.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy