Kia nagrodzona na Automotive Brand Contest

Na coraz lepszą sprzedaż samochodów marki Kia ma wpływ kilka czynników. Z pewnością najwięcej klientów decyduje się na zakup koreańskich aut ze względu na cenę a innych kusi długa gwarancja. Niektórzy też zwracają na design. Ten ostatni został też doceniony na branżowym konkursie designerów w Niemczech.

Na coraz lepszą sprzedaż samochodów marki Kia ma wpływ kilka czynników. Z pewnością najwięcej klientów decyduje się na zakup koreańskich aut ze względu na cenę a innych kusi długa gwarancja. Niektórzy też zwracają na design. Ten ostatni został też doceniony na branżowym konkursie designerów w Niemczech.

Na coraz lepszą sprzedaż samochodów marki Kia ma wpływ kilka czynników. Z pewnością najwięcej klientów decyduje się na zakup koreańskich aut ze względu na cenę a innych kusi długa gwarancja. Niektórzy też zwracają na design. Ten ostatni został też doceniony na branżowym konkursie designerów w Niemczech.

Kia na konkursie organizowanym przez organizację Rat für Formgebung zdobyła dwie prestiżowe nagrody w kategoriach "Brand Design" i "Best of Best"/. W pierwszej z nich oceniany był kierunek stylistyczny obrany przez producentów samochodów.

Reklama

Jednak to nie jedyne trofea jakie koreańska marka wywiozła z niemieckiej imprezy. Jurorzy przyznali również nagrody za stylistykę nadwozia modeli Sporrtage, Optima i nowej generacji Rio.

Główny projektant marki Kia powiedział: "„Jesteśmy niezmiernie dumni, że Kia Motors zajęła tak wysokie miejsca w konkursie, który już teraz zyskuje uznanie w branży motoryzacyjnej. Dzięki zmianie naszej strategii stylistycznej daliśmy marce nową twarz i wyrazistą tożsamość."

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy