Klasowy eksperyment z Minecraftem

Jeśli jeszcze nie zauważyliście, w redakcji GeekWeeka jesteśmy wielkimi orędownikami wirtualnych klocków LEGO - czyli Minecrafta. Jak się okazuje nie jesteśmy jedyni. Pewien nauczyciel z Ameryki postanowił przeprowadzić w klasie eksperyment z użyciem gry. Eksperyment, który zakończył się wielkim sukcesem.

Jeśli jeszcze nie zauważyliście, w redakcji GeekWeeka jesteśmy wielkimi orędownikami wirtualnych klocków LEGO - czyli Minecrafta. Jak się okazuje nie jesteśmy jedyni. Pewien nauczyciel z Ameryki postanowił przeprowadzić w klasie eksperyment z użyciem gry. Eksperyment, który zakończył się wielkim sukcesem.

Jeśli jeszcze nie zauważyliście, w redakcji GeekWeeka jesteśmy wielkimi orędownikami wirtualnych klocków LEGO - czyli . Jak się okazuje nie jesteśmy jedyni. Pewien nauczyciel z Ameryki postanowił przeprowadzić w klasie eksperyment z użyciem gry. Eksperyment, który zakończył się wielkim sukcesem.

Wszystko miało miejsce w prywatnej placówce w Nowym Jorku. Nauczyciel prowadzący zajęcia z informatyki głównie z siedmio i ośmiolatkami postanowił sprawdzić jak jego podopieczni będą przyswajali sobie wiedzę przy użyciu Minecrafta.

Reklama

Okazało się, że gra idealnie trafiła do dzieci, które po prostu nie potrafiły o niej zapomnieć - rysowały poświęcone grze obrazki, podczas lunchu siedziały w grupie i planowały kolejne konstrukcje w świecie gry i ogólnie wykazywały niespotykany nigdy entuzjazm związany z nauką.

Kreatywny nauczyciel postanowił założyć traktującego o tym jak dostosować Minecrafta do wymagań najmłodszych uczniów, jakie zadania im wymyślać, aby pobudzić maksymalnie ich kreatywność etc.

My możemy tylko przyklasnąć takiemu zastosowaniu komputerów i gier i możemy mieć nadzieję, że jakiś nauczyciel z Polski (czytają nas jacyś?) podchwyci pomysł i spróbuje go wprowadzić w życie.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama