Lambo na co dzień od 2013

Lamborghini w 2008 roku osiągnęło swój najlepszy wynik sprzedaży w historii. Do klientów trafiło wówczas 2430 aut. Następne lata to duży spadek popytu na samochody sportowe. Szef producenta traktorów i supersamochodów zamierza jednak powrócić do doskonałych wyników przy pomocy nowego pojazdu na co dzień.

Lamborghini w 2008 roku osiągnęło swój najlepszy wynik sprzedaży w historii. Do klientów trafiło wówczas 2430 aut. Następne lata to duży spadek popytu na samochody sportowe. Szef producenta traktorów i supersamochodów zamierza jednak powrócić do doskonałych wyników przy pomocy nowego pojazdu na co dzień.

Lamborghini w 2008 roku osiągnęło swój najlepszy wynik sprzedaży w historii. Do klientów trafiło wówczas 2430 aut. Następne lata to duży spadek popytu na samochody sportowe. Szef producenta traktorów i supersamochodów zamierza jednak powrócić do doskonałych wyników przy pomocy nowego pojazdu "na co dzień".

Niestety nie wiemy jak miałby wyglądać nowy model, ani czy będzie to rozwinięcie czterodrzwiowego konceptu Estoque. Prezes Lamborghini Stephan Winkelmann powiedział, że decyzja o wyborze typu nadwozia jeszcze nie zapadła oraz, że na uruchomienie produkcji firma potrzebuje około 4 lat. Jednak kondycję firmy ma poprawić samochód, dużo bardziej praktyczny i wygodniejszy niż Aventador 700-4 czy Gallardo. Dlatego pojazd, którym w komfortowych warunkach mogłyby podróżować cztery osoby wydaje się bardzo na miejscu. Nad opracowaniem projektu miałyby pracować połączone siły designerów Lamborghini i Volkswagena.

Reklama

Jak większość producentów tak i Lamborghini liczy przede wszystkim na rynek chiński i nieco mniej na rosyjski. W krajach tych sprzedawana jest bardzo duża ilość luksusowych samochodów europejskich. Przygotowanie atrakcyjnego modelu może zapewnić bardzo dobre wyniki na co najmniej kilka lat. Nowa pozycja w ofercie Lamborghini mogłaby pojawić się w 2013-2014 r.

Geekweek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy