Lyonheart K - nowe wcielenie E Type

Dokładnie rok temu pisaliśmy o pomyśle prywatnych inwestorów dążącym do wskrzeszenia legendy Jaguara E Type. Równocześnie z tamtą informacją pokazane zostały wizualizacje współczesnej wersji kultowego Jaguara.

Dokładnie rok temu pisaliśmy o pomyśle prywatnych inwestorów dążącym do wskrzeszenia legendy Jaguara E Type. Równocześnie z tamtą informacją pokazane zostały wizualizacje współczesnej wersji kultowego Jaguara.

Dokładnie rok temu pisaliśmy o pomyśle prywatnych inwestorów dążącym do wskrzeszenia legendy Jaguara E Type. Równocześnie z tamtą informacją pokazane zostały wizualizacje współczesnej wersji kultowego Jaguara.

Projekt E-Growler powstał po to by uczcić 50 rocznice powstania najsłynniejszego modelu Jaguara jakim był E Type. Za stylistykę współczesnego wcielenia sportowego auta był szwajcarski projektant Robert Palm. Choć nie powstał choćby jeden prototyp tego samochodu, to wrażenia fanów motoryzacji bazujących wyłącznie na szkicach były bardzo pozytywne. Dlatego też główny inwestor licząc na zyski poważniej zaczął traktować wprowadzenie samochodu do produkcji.

Reklama

Dokładnie rok od pierwszego pokazania E-Growlera w sieci zagościła nowa wizja tego auta, zmodyfikowana przez szwedzkiego designera Bo Zollanda. Uznał on, że pierwotny projekt nie jest doskonały i postanowił dokonać kilku modyfikacji stylistycznych, dzięki którym samochód noszący nazwę Lyonheart K prezentuje się jeszcze bardziej agresywnie.

Nowa interpretacja Jaguara E Type według zapowiedzi autorów całego przedsięwzięcia ma coraz większe szanse na wejście do produkcji. Oczywiście będzie miała ona charakter limitowany, a cena wynosząca 650 000 dolarów sprawi, że pojazd będzie dostępny tylko dla nielicznych.

Lyonheart K ma być napędzany 5 litrowym silnikiem V8 o mocy 550 KM. Nadwozie zostanie wykonane z kombinacji materiałów takich jak włókno węglowe, aluminium i stal, a we wnętrzu zagości skóra, chrom i drewno. Jego waga wynosić będzie około 1500 kg, przyspieszenie do 100 km/h wyniesie mniej niż 4 sekundy, a prędkość maksymalna będzie elektronicznie ograniczona do 300 km/h.

Jak podoba się wam taka wariacja na temat kultowego Jaguara E Type?

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy