Most śmierci stał się mostem życia

Samsung Life Insurance - czyli zakład ubezpieczeń będący częścią gigantycznego, koreańskiego czebolu - zgarnął w tym roku nagrodę Public Relations Grand Clio za przekształcenie mostu Mapo w centrum Seulu z "mostu śmierci" w "most życia".

Samsung Life Insurance - czyli zakład ubezpieczeń będący częścią gigantycznego, koreańskiego czebolu - zgarnął w tym roku nagrodę Public Relations Grand Clio za przekształcenie mostu Mapo w centrum Seulu z "mostu śmierci" w "most życia".

Samsung Life Insurance - czyli zakład ubezpieczeń będący częścią gigantycznego, koreańskiego czebolu - zgarnął w tym roku nagrodę Public Relations Grand Clio za przekształcenie mostu Mapo w centrum Seulu z "mostu śmierci" w "most życia".

Most ten przecinający rzekę Han-gang cieszył się bardzo złą sławą ze względu na ilość prób samobójczych jaka miała na nim miejsce. Zatrudniona przez Samsunga firma Cheil Worldwide wpadła na pomysł zainstalowania w barierkach mostu sensorów wykrywających ruch oraz świateł na ten ruch reagujących i podświetlających komunikaty przygotowane wcześniej z pomocą psychologów (takie jak "najlepsze jeszcze przed Tobą", " przejdźmy się razem", "dla Twoich dzieci") oraz radosne zdjęcia.

Reklama

Po takiej przeróbce liczba samobójstw na moście spadła o 77% (i mamy nadzieję, że samobójcy nie poszli po prostu na następny most).

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy