Motion capture w czasie rzeczywistym
Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.a
Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.
Co to oznacza dla rynku gier? Otóż to, że powinny one być jeszcze bardziej realistyczne, a dostęp do motion capture będą mieli także twórcy dysponujący mniejszym zapleczem finansowym, dzięki czemu więcej gier powinno wyglądać dużo lepiej, bardziej naturalnie.






![Wystarczyła sekunda i nie ma całego domu. Potężny wybuch gazu [NAGRANIE]](https://i.iplsc.com/000M2LFN2YOLWTCA-C401.webp)
![Sprawdź, ile wiesz o stanie wojennym w PRL [QUIZ]](https://i.iplsc.com/000K9RD4HYF6NPM2-C401.webp)