Motion capture w czasie rzeczywistym

Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.a

Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.a

Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.

Co to oznacza dla rynku gier? Otóż to, że powinny one być jeszcze bardziej realistyczne, a dostęp do motion capture będą mieli także twórcy dysponujący mniejszym zapleczem finansowym, dzięki czemu więcej gier powinno wyglądać dużo lepiej, bardziej naturalnie.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama