Naturalne kartoniki na soki

Ile razy słyszeliście w reklamach, że soki owocowe pochodzą w 100% ze świeżo zerwanych owoców? Ile w tym prawdy wiemy chyba wszyscy. By przekonać klientów do naturalnego pochodzenia swoich soków jedna z brazylijskich firm zdecydowała się na bardzo ciekawą akcję promocyjną.

Ile razy słyszeliście w reklamach, że soki owocowe pochodzą w 100% ze świeżo zerwanych owoców? Ile w tym prawdy wiemy chyba wszyscy. By przekonać klientów do naturalnego pochodzenia swoich soków jedna z brazylijskich firm zdecydowała się na bardzo ciekawą akcję promocyjną.

Ile razy słyszeliście w reklamach, że soki owocowe pochodzą w 100% ze świeżo zerwanych owoców? Ile w tym prawdy wiemy chyba wszyscy. By przekonać klientów do naturalnego pochodzenia swoich soków jedna z brazylijskich firm zdecydowała się na bardzo ciekawą akcję promocyjną.

Zamiast wydawać kolejne miliony na kampanie reklamowe w mediach, producent soków o nazwie Camp Nectar zdecydował się na zastosowanie czegoś innego. Po dwóch latach przygotowań udało się stworzyć specjalne formy z pleksiglasu, w których zamykany był rosnący, niedojrzały owoc. Wraz z przyrastaniem w pudełku owoc formuje się w kształt kartonika od soczku ze słomką, z odciśniętym logo producenta.

Reklama

Tak przygotowana seria ponad 1000 owoców cytrusowych, jabłek, guaw i papaj trafiła do sklepów na stoiska z owocami. Sposób w jaki powstawały naturalne "kartoniki na owoce pokazuje poniższy filmik.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy