"Niechlubne" owoce i warzywa w Intermarche

Sieć francuskich hipermarketów Intermarche wpadła ostatnio na pomysł jak zredukować nieco ilość marnowanego jedzenia (no i oczywiście nieco przy tym zarobić). Wprowadzona w życie została akcja "niechlubne owoce i warzywa" (Inglorious Fruits and Vegetables), w której promowane i sprzedawane są produkty rolne, które normalnie ze względu na nieatrakcyjny wygląd zostałyby wyrzucone do kosza.

Sieć francuskich hipermarketów Intermarche wpadła ostatnio na pomysł jak zredukować nieco ilość marnowanego jedzenia (no i oczywiście nieco przy tym zarobić). Wprowadzona w życie została akcja "niechlubne owoce i warzywa" (Inglorious Fruits and Vegetables), w której promowane i sprzedawane są produkty rolne, które normalnie ze względu na nieatrakcyjny wygląd zostałyby wyrzucone do kosza.

Sieć francuskich hipermarketów Intermarche wpadła ostatnio na pomysł jak zredukować nieco ilość marnowanego jedzenia (no i oczywiście nieco przy tym zarobić). Wprowadzona w życie została akcja "niechlubne owoce i warzywa" (Inglorious Fruits and Vegetables), w której promowane i sprzedawane są produkty rolne, które normalnie ze względu na nieatrakcyjny wygląd zostałyby wyrzucone do kosza.

Owoce i warzywa, które są tak samo dobre jak te wyglądające ładnie są tańsze w sklepie o 30% od zwykłych płodów rolnych, a po dobrej akcji promocyjnej przeprowadzonej przez market ludzie zaczęli kupować je na tyle chętnie, że to one jako pierwsze znikają z półek.

Reklama

Rozumiemy, że to tylko zwykła akcja, poprzez którą market chce zarobić, ale mimo wszystko dobrze, że przy okazji udało się zrobić coś dobrego.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy