"Niechlubne" owoce i warzywa w Intermarche

Sieć francuskich hipermarketów Intermarche wpadła ostatnio na pomysł jak zredukować nieco ilość marnowanego jedzenia (no i oczywiście nieco przy tym zarobić). Wprowadzona w życie została akcja "niechlubne owoce i warzywa" (Inglorious Fruits and Vegetables), w której promowane i sprzedawane są produkty rolne, które normalnie ze względu na nieatrakcyjny wygląd zostałyby wyrzucone do kosza.

Sieć francuskich hipermarketów Intermarche wpadła ostatnio na pomysł jak zredukować nieco ilość marnowanego jedzenia (no i oczywiście nieco przy tym zarobić). Wprowadzona w życie została akcja "niechlubne owoce i warzywa" (Inglorious Fruits and Vegetables), w której promowane i sprzedawane są produkty rolne, które normalnie ze względu na nieatrakcyjny wygląd zostałyby wyrzucone do kosza.

Sieć francuskich hipermarketów Intermarche wpadła ostatnio na pomysł jak zredukować nieco ilość marnowanego jedzenia (no i oczywiście nieco przy tym zarobić). Wprowadzona w życie została akcja "niechlubne owoce i warzywa" (Inglorious Fruits and Vegetables), w której promowane i sprzedawane są produkty rolne, które normalnie ze względu na nieatrakcyjny wygląd zostałyby wyrzucone do kosza.

Owoce i warzywa, które są tak samo dobre jak te wyglądające ładnie są tańsze w sklepie o 30% od zwykłych płodów rolnych, a po dobrej akcji promocyjnej przeprowadzonej przez market ludzie zaczęli kupować je na tyle chętnie, że to one jako pierwsze znikają z półek.

Reklama

Rozumiemy, że to tylko zwykła akcja, poprzez którą market chce zarobić, ale mimo wszystko dobrze, że przy okazji udało się zrobić coś dobrego.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama