Nieczyste zagrywki Google

Google w ciągu 12 lat istnienia na rynku osiągnął praktycznie pozycję monopolisty na rynku wyszukiwarek. Obecnie pojawiają się głosy, że wykorzystuje on swoje położenie, aby promować siebie i sponsorowane usługi zamiast dostarczać obiektywne wyniki wyszukiwania.

Google w ciągu 12 lat istnienia na rynku osiągnął praktycznie pozycję monopolisty na rynku wyszukiwarek. Obecnie pojawiają się głosy, że wykorzystuje on swoje położenie, aby promować siebie i sponsorowane usługi zamiast dostarczać obiektywne wyniki wyszukiwania.

Google w ciągu 12 lat istnienia na rynku osiągnął praktycznie pozycję monopolisty na rynku wyszukiwarek. Obecnie pojawiają się głosy, że wykorzystuje on swoje położenie, aby promować siebie i sponsorowane usługi zamiast dostarczać obiektywne wyniki wyszukiwania.

W Wall Street Journal przytacza wypowiedzi kilku firm, które twierdzą że usługi Google takie jak Google Places czy Product Search zabrały dużą część ich klienteli. Google już teraz jest pod lupą Komisji Europejskiej w kwestii ewentualnego łamania przez nich europejskich praw dotyczących uczciwej konkurencji. Konkretnie chodzi o zaniżanie w wynikach wyszukiwania pozycji swojej konkurencji.

Reklama

Wyszukiwarka broni się jak zwykle zrzucając wszystko na swoje tajne algorytmy wyszukiwania.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama