Niesamowita symulacja trawy od Nvidii

Jeśli chodzi o grafikę komputerową to diabeł tkwi w szczegółach, a właśnie szczegóły takie jak realistyczna, poruszająca się zgodnie z zasadami fizyki trawa mogą sprawić, że wirtualne światy będą coraz bardziej prawdziwe. A taką właśnie symulację trawy zapewniać ma najnowsza technologia Nvidii - GameWorks.

Jeśli chodzi o grafikę komputerową to diabeł tkwi w szczegółach, a właśnie szczegóły takie jak realistyczna, poruszająca się zgodnie z zasadami fizyki trawa mogą sprawić, że wirtualne światy będą coraz bardziej prawdziwe. A taką właśnie symulację trawy zapewniać ma najnowsza technologia Nvidii - GameWorks.

Jeśli chodzi o grafikę komputerową to diabeł tkwi w szczegółach, a właśnie szczegóły takie jak realistyczna, poruszająca się zgodnie z zasadami fizyki trawa mogą sprawić, że wirtualne światy będą coraz bardziej prawdziwe. A taką właśnie symulację trawy zapewniać ma najnowsza technologia Nvidii - GameWorks.

Technologia ta umożliwia skalowanie szczegółów trawy w zależności od tego jak blisko się jej przyglądamy - pojedyncze źdźbło może składać się z kilku do kilkuset trójkątów, dzięki czemu zachowany jest bardzo wysoki poziom detali, a jednocześnie możliwe jest symulowanie milionów takich źdźbeł na ekranie bez zbytniego obciążania procesora i karty graficznej.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama