Playboy parodiuje gorący viral "First Kiss"

Jak skutecznie wypromować swoją markę, poprzez dobrodziejstwa globalnej sieci, by wieść o niej rozprzestrzeniała się jak wirus i stała się inspiracją dla innych? W sieci obecnie gigantyczną popularnością cieszy się bardzo gorący viral, który obejrzało już 56 mln ludzi.

Jak skutecznie wypromować swoją markę, poprzez dobrodziejstwa globalnej sieci, by wieść o niej rozprzestrzeniała się jak wirus i stała się inspiracją dla innych? W sieci obecnie gigantyczną popularnością cieszy się bardzo gorący viral, który obejrzało już 56 mln ludzi.

Jak skutecznie wypromować swoją markę, poprzez dobrodziejstwa globalnej sieci, by wieść o niej rozprzestrzeniała się jak wirus i stała się inspiracją dla innych? W sieci obecnie gigantyczną popularnością cieszy się bardzo gorący viral, który obejrzało już 56 milionów ludzi na całym świecie.

Akcja promocyjna zatytułowana "First Kiss" została przygotowana przez firmę odzieżową Wren i prezentuje, jak sama jej nazwa wskazuje, spontaniczny, pierwszy pocałunek dwudziestu zupełnie obcych dla siebie osób.

Zdjęcia przygotowała Tatia Pilieva, która chciała pokazać te słodkie, czułe, ale i niezręczne chwile, na nie bowiem ludzie reagują najbardziej emocjonalnie, tym samym wiążąc się z marką.

Reklama

Oczywiście viral natychmiast został sparodiowany przez popularnego komika Jimmy'ego Fallona. Jednak w jego wersji "Pierwszego Pocałunku" głównymi bohaterami nie byli ludzie lecz zwierzaki.

Na parodię tej akcji pokusił się, w swoim unikalnym stylu, również Playboy. Króliczki, mniej lub bardziej roznegliżowane, przystąpiły do swoich pierwszych pocałunków, a wyglądało to tak:

Udanego dnia :)

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy