Polowanie na Audi - nowa reklama

Najnowsza reklama Audi, która jest emitowana w USA, została zainspirowana powieścią Moby-Dick, jednąz klasycznych pozycji w literaturze światowej i amerykańskiej. Opowiada ona o losach Izmaela, który po kilku rejsach na statkach marynarki handlowej postanawia wyruszyć na wyprawę wielorybniczą. Razem z nowo poznanym przyjacielem, dzikim Queequegiem, zaciąga się na statek Pequod, dowodzony przez ponurego i tajemniczego kapitana Ahaba, który w walce z wielorybem stracił nogę.

Najnowsza reklama Audi, która jest emitowana w USA, została zainspirowana powieścią Moby-Dick, jednąz klasycznych pozycji w literaturze światowej i amerykańskiej. Opowiada ona o losach Izmaela, który po kilku rejsach na statkach marynarki handlowej postanawia wyruszyć na wyprawę wielorybniczą. Razem z nowo poznanym przyjacielem, dzikim Queequegiem, zaciąga się na statek Pequod, dowodzony przez ponurego i tajemniczego kapitana Ahaba, który w walce z wielorybem stracił nogę.

Najnowsza reklama Audi, która jest emitowana w USA, została zainspirowana powieścią Moby-Dick, jednąz klasycznych pozycji w literaturze światowej i amerykańskiej. Opowiada ona o losach Izmaela, który po kilku rejsach na statkach marynarki handlowej postanawia wyruszyć na wyprawę wielorybniczą. Razem z nowo poznanym przyjacielem, dzikim Queequegiem, zaciąga się na statek Pequod, dowodzony przez ponurego i tajemniczego kapitana Ahaba, który w walce z wielorybem stracił nogę.

Wkrótce okazuje się, że dla owładniętego szaleństwem dowódcy jedynym celem tej wyprawy jest zemsta na wielorybie, który go okaleczył, legendarnym białym kaszalocie, Moby Dicku.

Reklama

Audi zaadaptowało tą opowieść do własnych celów i tak powstał minutowy film reklamowy, o polowaniu na legendarne Audi quattro.

Najnowsza reklama Audi, która jest emitowana w USA, została zainspirowana powieścią Moby-Dick, jedną z klasycznych pozycji w literaturze światowej i amerykańskiej. Opowiada ona o losach Izmaela, który po kilku rejsach na statkach marynarki handlowej postanawia wyruszyć na wyprawę wielorybniczą. Razem z nowo poznanym przyjacielem, dzikim Queequegiem, zaciąga się na statek Pequod, dowodzony przez ponurego i tajemniczego kapitana Ahaba, który w walce z wielorybem stracił nogę. Wkrótce okazuje się, że dla owładniętego szaleństwem dowódcy jedynym celem tej wyprawy jest zemsta na wielorybie, który go okaleczył, legendarnym białym kaszalocie, Moby Dicku.

Audi zaadaptowało tą opowieść do własnych celów i tak powstał minutowy film reklamowy, o polowaniu na legendarne Audi quattro.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy