Renault Fluence Sport Way

Renault Fluence to przedstawiciel gatunku cieszącego się coraz mniejszym powodzeniem w Europie Zachodniej. Jego główne rynki zbytu to Turcja, Rosja i inne tzw. kraje rozwijające się. By zainteresować nim większą liczbę klientów powstała usportowiona wersja Sport Way.

Renault Fluence to przedstawiciel gatunku cieszącego się coraz mniejszym powodzeniem w Europie Zachodniej. Jego główne rynki zbytu to Turcja, Rosja i inne tzw. kraje rozwijające się. By zainteresować nim większą liczbę klientów powstała usportowiona wersja Sport Way.

Renault Fluence to przedstawiciel gatunku cieszącego się coraz mniejszym powodzeniem w Europie Zachodniej. Jego główne rynki zbytu to Turcja, Rosja i inne tzw. kraje rozwijające się. By zainteresować nim większą liczbę klientów powstała usportowiona wersja Sport Way.

Choć w tym przypadku należy raczej powiedzieć o pakiecie stylistycznym, a nie sportowym. Obejmuje ospojlerowanie, nowe zderzaki, 17 calowe, srebrno-czarne felgi, oraz chromowaną końcówkę tłumika. We wnętrzu znalazła się inna niż w zwykłych wersjach grafitowa tapicerka, aluminiowe nakładki na pedały oraz pochodzące z Renault Megane zegary. Fluence w opcji Sport Way oferowany będzie w dwóch kolorach: Szary Platynowy i Czarna Perła.

Reklama

Niewielką dawkę emocji może zapewnić 140 konny silnik benzynowy. Potencjalni klienci do wyboru mają jeszcze samochód z silnikiem diesla o pojemności 1,5 l i mocy 110KM. Jednak ten drugi nastawiony jest bardziej na oszczędność niż sportowe doznania. Samochód z tym silnikiem wyceniony został na 74 600 zł. To o niemal 5000 więcej niż model z motorem benzynowym.

Pakiet Sport Way wyraźnie wpłyną na atrakcyjność Renault Fluence. Dość zachowawcza bryła samochody zyskała bardziej agresywny wygląd. Szkoda tylko, że wraz z ciekawymi dodatkami nie przybyło osiągów.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy