Renault Polska podsumowuje luty
Mimo nie najlepszych prognoz dla polskiego rynku motoryzacyjnego na rok 2011 część importerów notuje zyski. Jednym nich jest Renault, które opublikowało właśnie zestawienie dotyczące sprzedaży w ubiegłym miesiącu.
Mimo nie najlepszych prognoz dla polskiego rynku motoryzacyjnego na rok 2011 część importerów notuje zyski. Jednym nich jest Renault, które opublikowało właśnie zestawienie dotyczące sprzedaży w ubiegłym miesiącu.
W lutym salony Renault, w których sprzedawane są także samochody marki Dacia, opuściło łącznie 2567 pojazdów. To wynik aż o 30,2% niż w lutym 2010 roku. Na samochody Renault zdecydowało się w lutym 1984 klientów. Modelem, który zanotował największy przyrost był Clio w wersji hatchback, którego sprzedano 425 egzemplarzy. Większe Megane pojawiło się na polskich drogach w ilości 375 sztuk (hatchback- 190 szt., grandtour 185 szt.).
Na dalszych pozycjach rankingu znalazły się sedan Fluence (109 szt.) oraz Laguna (100 szt.). Sporym zainteresowaniem wśród firm cieszył się także dostawczy Renault Master, którego sprzedaż w lutym osiągnęła poziom 289 egzemplarzy.
Koncern może być także zadowolony z wyników osiąganych przez Dacię. Jej wyniki wzrosły w porównaniu do analogicznego okresu w 2010 r. aż o 61,5%, głównie za sprawą dużego zainteresowania modelem Duster, którego w lutym wydano 273 sztuki.
Źródło Samar, Renault