Reset - Nowy i oryginalny "indyk"
Miłą niespodzianka spotkała nas dzisiaj na Twitterze, kiedy poprzez kilka poleceń trafiliśmy na adres studia Theory Interactive, które dokładnie dziś zrobiło małe coming out ze swoją najnowszą produkcją o nazwie Reset! O czym ona będzie?
Miłą niespodzianka spotkała nas dzisiaj na Twitterze, kiedy poprzez kilka poleceń trafiliśmy na adres studia Theory Interactive, które dokładnie dziś zrobiło małe "coming out" ze swoją najnowszą produkcją o nazwie Reset! O czym ona będzie?
Być może wielu przejdzie obok tego newsa obojętnie. Być gry niezależne wciąż zajmują zbyt mały udział rynku, by każde ogłoszenie prac nad jakimś tytułem wywołało spore poruszenie. Jednak dla wielu nasz dzisiejszy wpis będzie początkiem śledzenia powstawania gry, która przy odrobinie szczęścia będzie miała szansę zagościć w świadomości graczy an nieco dłużej. Dlaczego tak sądzimy?
Albowiem robią ją pasjonaci (całe dwie osoby!), którzy ani myślą kryć się z tym, że ich główne trudy są kierowane na fabułę oraz atmosferę gry. I to zdaje się widać na jedynych czterech jak dotąd screenach gry, które powstały na autorskim silniku o nazwie Praxis.
A o czym ma być sam Reset, który ze względu na nazwę będzie się kojarzył polskim graczom z wydanym u nas w zeszłym roku FPS-em? Na oficjalnej witrynie gry widnieje opis, jakoby dzieło pary śmiałków z Theory Interactive miało być "grą logiczną z pierwszej osoby dla jednego gracza w trybie kooperacyjnym"... No chyba, że ktoś z was ma lepszy pomysł na to jak nazwać grę podpisaną jako "single player co-op first person puzzle game"...
W każdym razie twórcy doskonale zdają sobie sprawę z zamotania odnośnie określenia gatunku swego dzieła, dlatego swoje ogłoszenie o jej produkcji zakończyli informacją, że więcej światła na to zagadnienie będzie rzucone już niebawem. Póki co ma nam starczyć informacja, że "będziemy podróżować w czasie by rozwiązywać rozmaite zagadki kooperacyjnie ze sobą samym"...
Cóż... Pozostaje mieć nadzieję, że już wkrótce rzeczywiście dowiemy się o Resecie czegoś więcej...
PS. Gra powstaje tylko na platformę PC.
PS2. Człowiek ogłaszający prace nad grą przyznał się, iż pisał swoje słowa słuchając kawałka o nazwie Aes Dana - Signs, który ponoć dobrze oddaje klimaty wyżej opisywanego dzieła. Jeśli to prawda, to czekanie na nowe info o tej grze stało się właśnie jeszcze trudniejsze ;)
Źródło: Więcej tego typu wiadomości znajdziecie na !