Rozgrzewająca reklama na przystanku

Amerykański stan Minnesota uważany jest za jeden z najzimniejszych w USA. Miejscowi przedsiębiorcy na różne sposoby starają się wykorzystywać panujące warunki klimatyczne do zareklamowania własnych firm.

Amerykański stan Minnesota uważany jest za jeden z najzimniejszych w USA. Miejscowi przedsiębiorcy na różne sposoby starają się wykorzystywać panujące warunki klimatyczne do zareklamowania własnych firm.

Amerykański stan Minnesota uważany jest za jeden z najzimniejszych w USA. Miejscowi przedsiębiorcy na różne sposoby starają się wykorzystywać panujące warunki klimatyczne do zareklamowania własnych firm.

Jednym z ciekawszych pomysłów było przekształcenie przystanku autobusowego w wielki piekarnik. Na tak oryginalną reklamę zdecydowała się jedna z amerykańskich sieciowych kawiarni. Podróżni oczekujący na autobus mogą poznać menu kawiarni, a dobór oświetlenia i wykonanie piekarnika miło działają na podświadomość. Już od samego patrzenia robi się cieplej.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy