Samochód skaczący przez skakanę - WTF???

Wielu twórców reklam szukając oryginalnego sposoby na dotarcie do klienta bardzo często korzysta z absurdu. Pokazanie produktu w zupełnie inny sposób i nierzadko bez związku z nim jest dość skuteczną metodą. Najwyraźniej z tego założenia wyszli spece przygotowujący kampanię dla jednej z amerykańskich marek odzieżowych.

Wielu twórców reklam szukając oryginalnego sposoby na dotarcie do klienta bardzo często korzysta z absurdu. Pokazanie produktu w zupełnie inny sposób i nierzadko bez związku z nim jest dość skuteczną metodą. Najwyraźniej z tego założenia wyszli spece przygotowujący kampanię dla jednej z amerykańskich marek odzieżowych.

Wielu twórców reklam szukając oryginalnego sposoby na dotarcie do klienta bardzo często korzysta z absurdu. Pokazanie produktu w zupełnie inny sposób i nierzadko bez związku z nim jest dość skuteczną metodą. Najwyraźniej z tego założenia wyszli spece przygotowujący kampanię dla jednej z amerykańskich marek odzieżowych.

Kampania ma podkreślać historię marki Original Penguin, której historia sięga lat 50-tych. Trzeba przyznać, że jej autorzy przyjęli dość specyficzny sposób na podkreślanie tradycji...

Oto zdjęcia z planu reklamy

Reklama

I gotowy film, w którym podobna najważniejsza ma być czerwona marynarka.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy