Samsung naśmiewa się z użytkowników iPhone'a

Wiadomo raczej jak wygląda stereotypowy użytkownik iPhonea - to hipster przed 30-stką, który stara się za wszelką cenę podkreślić swoją niezależność i oryginalność. Stereotyp ten postanowił wykorzystać ostatnio Samsung w nowej reklamie Galaxy S2.

Wiadomo raczej jak wygląda stereotypowy użytkownik iPhonea - to hipster przed 30-stką, który stara się za wszelką cenę podkreślić swoją niezależność i oryginalność. Stereotyp ten postanowił wykorzystać ostatnio Samsung w nowej reklamie Galaxy S2.

Wiadomo raczej jak wygląda stereotypowy użytkownik iPhone'a - to hipster przed 30-stką, który stara się za wszelką cenę podkreślić swoją niezależność i oryginalność. Stereotyp ten postanowił wykorzystać ostatnio Samsung w nowej reklamie Galaxy S2.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy