Smutny autobus - alternatywne zakończenie

Spot przygotowany przez MSWiA, promujący nową usługę on-line, która pozwala sprawdzić stan autobusów, przewożących dzieci m.in na kolonie, odbiła się szerokim echem w internecie. A wszystko przez to, że w spocie promocyjnym główny bohater, czyli niesprawny autobus, trafił na złom.

Spot przygotowany przez MSWiA, promujący nową usługę on-line, która pozwala sprawdzić stan autobusów, przewożących dzieci m.in na kolonie, odbiła się szerokim echem w internecie. A wszystko przez to, że w spocie promocyjnym główny bohater, czyli niesprawny autobus, trafił na złom.

Spot przygotowany przez MSWiA, promujący nową usługę on-line, która pozwala sprawdzić stan autobusów, przewożących dzieci m.in na kolonie, odbiła się szerokim echem w internecie. A wszystko przez to, że w spocie promocyjnym główny bohater, czyli niesprawny autobus, trafił na złom.

Wzbudziło to wiele emocji wśród internautów, według nich bowiem autobus powinien trafić do naprawy. Tak czy inaczej, trzeba przyznać, że MSWiA ze swoim Smutnym Autobusem, celowo czy nie, uzyskało zamierzony rozgłos.

Co ciekawe, dane swoich samochodów i wynajętych autobusów, w usługach , sprawdziło już ponad 600 tysięcy osób. Tutaj możecie zobaczyć .

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy