Stary, gdzie moja bryka?

Westfield Group - jedna z największych korporacji posiadająca tysiące centrów handlowych m. in. w Australii, Wielkiej Brytanii i USA wprowadza właśnie w swoich obiektach usługę rodem z przyszłości. Już nigdy nie będzie problemów ze zlokalizowaniem samochodu na parkingu.

Westfield Group - jedna z największych korporacji posiadająca tysiące centrów handlowych m. in. w Australii, Wielkiej Brytanii i USA wprowadza właśnie w swoich obiektach usługę rodem z przyszłości. Już nigdy nie będzie problemów ze zlokalizowaniem samochodu na parkingu.

Westfield Group - jedna z największych korporacji posiadająca tysiące centrów handlowych m. in. w Australii, Wielkiej Brytanii i USA wprowadza właśnie w swoich obiektach usługę rodem z przyszłości. Już nigdy nie będzie problemów ze zlokalizowaniem samochodu na parkingu.

Technologia stojąca za wszystkim z zasady jest dość prosta. Polega ona na tym, że zainstalowane w podziemnych parkingach centrów handlowych Westfield kamery podłączone zostały do centralnego systemu wyposażonego w program rozpoznający tablice rejestracyjne pojazdów i na ich podstawie lokalizujący je.

Reklama

A wszystko to dostępne w wypuszczonej właśnie nowej wersji aplikacji pod iPhone. Wystarczy wprowadzić numer rejestracyjny pojazdu, wybrać z kilku zaproponowanych pojazdów (system nie jest w stanie często jednoznacznie stwierdzić czy numer się zgadza) i dostajemy dokładną jego lokalizację na parkingu sklepu.

System ten również ma pomóc policji w namierzaniu poszukiwanych pojazdów.

Do tej pory darmową aplikację ściągnęło ponad 100 tysięcy użytkowników. Sama sieć Westfield korzysta z programu w ten sposób, że podaje w nim aktualne oferty sklepów, promocje etc.

Póki co system został uruchomiony tylko w Australii, lecz jeśli tam się sprawdzi - trafi do innych centrów handlowych sieci.

Rok 1984 coraz bliżej, z każdym dniem.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy