Tak powstają reklamy samochodów

Walka o klienta już dawno przeniosła się z salonów samochodowych w zupełnie inne rejony. Na przykładzie amerykańskiej imprezy sportowej Super Bowl mogliście zobaczyć jak producenci samochodów konkurują ze sobą w kategorii filmów promocyjnych. Teraz zobaczycie proces powstawania reklam.

Walka o klienta już dawno przeniosła się z salonów samochodowych w zupełnie inne rejony. Na przykładzie amerykańskiej imprezy sportowej Super Bowl jak producenci samochodów konkurują ze sobą w kategorii filmów promocyjnych. Teraz zobaczycie proces powstawania reklam.

Najwyższą jakość zdjęć i ciekawą fabułę zapewnić mogą tylko profesjonalne firmy. Dlatego koncerny motoryzacyjne są w stanie płacić grube miliony na tworzenie krótkich filmów, które obiegną telewizję i Internet.

Niekiedy producenci chcąc zaprezentować swoje dokonania i możliwości prezentują filmy, w których główną rolę grają samochody, nie mające szans na wejście do produkcji. Tak było w przypadku Alfy Romeo, która chciała pochwalić się zbudowanym na stulecie firmy prototypem Pandion. Poniżej zobaczycie kulisy kręcenia spotu i efekt końcowy.

Nie macie wrażenia, że samochód ten idealnie pasowałby do klimatu filmu Tron- Dziedzictwo?

Więcej ciekawych informacji ze świata motoryzacji znajdziecie na serwisie

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas