W końcu jest realistyczna symulacja wody - wideo

Dokładna symulacja zachowania wody zawsze nastręczała solidnych problemów twórcom gier. I mimo, że obecnie fizyka ciał stałych potrafi wyglądać już dość realistycznie to wody developerzy unikają jak tylko się da (żarcik niezamierzony). Teraz powstała technologia pozwalająca odtwarzać na ekranie fizykę wody w najdrobniejszych detalach i to wszystko może się dziać na obecnym na rynku sprzęcie.

Dokładna symulacja zachowania wody zawsze nastręczała solidnych problemów twórcom gier. I mimo, że obecnie fizyka ciał stałych potrafi wyglądać już dość realistycznie to wody developerzy unikają jak tylko się da (żarcik niezamierzony). Teraz powstała technologia pozwalająca odtwarzać na ekranie fizykę wody w najdrobniejszych detalach i to wszystko może się dziać na obecnym na rynku sprzęcie.

Dokładna symulacja zachowania wody zawsze nastręczała solidnych problemów twórcom gier. I mimo, że obecnie fizyka ciał stałych potrafi wyglądać już dość realistycznie to wody developerzy unikają jak tylko się da (żarcik niezamierzony). Teraz powstała technologia pozwalająca odtwarzać na ekranie fizykę wody w najdrobniejszych detalach i to wszystko może działać na obecnym na rynku sprzęcie.

Position Based Fluids, bo tak owa technologia się nazywa, bazuje na Position Based Dynamics - tym samym frameworku, który obecnie używany jest do symulacji ubrania i innych elastycznych powierzchni w SDK PhysX. Użycie obecnych na rynku rozwiązań pozwala na to, że to co widzicie poniżej działa na zwykłej karcie GeForce GTX 580.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy