W końcu jest realistyczna symulacja wody - wideo

Dokładna symulacja zachowania wody zawsze nastręczała solidnych problemów twórcom gier. I mimo, że obecnie fizyka ciał stałych potrafi wyglądać już dość realistycznie to wody developerzy unikają jak tylko się da (żarcik niezamierzony). Teraz powstała technologia pozwalająca odtwarzać na ekranie fizykę wody w najdrobniejszych detalach i to wszystko może się dziać na obecnym na rynku sprzęcie.

Dokładna symulacja zachowania wody zawsze nastręczała solidnych problemów twórcom gier. I mimo, że obecnie fizyka ciał stałych potrafi wyglądać już dość realistycznie to wody developerzy unikają jak tylko się da (żarcik niezamierzony). Teraz powstała technologia pozwalająca odtwarzać na ekranie fizykę wody w najdrobniejszych detalach i to wszystko może się dziać na obecnym na rynku sprzęcie.

Dokładna symulacja zachowania wody zawsze nastręczała solidnych problemów twórcom gier. I mimo, że obecnie fizyka ciał stałych potrafi wyglądać już dość realistycznie to wody developerzy unikają jak tylko się da (żarcik niezamierzony). Teraz powstała technologia pozwalająca odtwarzać na ekranie fizykę wody w najdrobniejszych detalach i to wszystko może działać na obecnym na rynku sprzęcie.

Position Based Fluids, bo tak owa technologia się nazywa, bazuje na Position Based Dynamics - tym samym frameworku, który obecnie używany jest do symulacji ubrania i innych elastycznych powierzchni w SDK PhysX. Użycie obecnych na rynku rozwiązań pozwala na to, że to co widzicie poniżej działa na zwykłej karcie GeForce GTX 580.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama