Własne zdjęcie na nowej parze butów Adidasa?
Producenci obuwia sportowego postawili w ostatnim czasie na rywalizację na polu personalizacji własnych produktów - w zeszłym roku Nike uruchomiło sieciowy serwis o nazwie PhotoiD , który analizuje wybrane przez nas zdjęcia z Instagrama i tworzy z nich paletę kolorów wykorzystywaną przy projektowaniu własnych butów. Teraz na podobne rozwiązanie zdecydował się Adidas, który poszedł nawet o krok dalej.
Producenci obuwia sportowego postawili w ostatnim czasie na rywalizację na polu personalizacji własnych produktów - w zeszłym roku Nike uruchomiło sieciowy serwis o nazwie , który analizuje wybrane przez nas zdjęcia z Instagrama i tworzy z nich paletę kolorów wykorzystywaną przy projektowaniu własnych butów. Teraz na podobne rozwiązanie zdecydował się Adidas, który poszedł nawet o krok dalej.
Koncern przygotowuje bowiem specjalną aplikację na iPhone’a i smartfony z Androidem, która pozwoli nam przenieść ulubione zdjęcia wprost na parę butów ZX Flux i następnie zakupić stworzone przez nas w taki sposób obuwie. Nic nie stoi więc na przeszkodzie, aby umieścić na nich tzw. „selfie” czy wczorajszy obiad – tak modny od pewnego czasu facebookowy zabieg. Przykłady możliwości Adidas Photo Print możecie oglądać poniżej i trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę interesująco, bo mamy okazję stworzyć obuwie, którego nie będzie miał nikt inny.
Oprogramowanie zostanie udostępnione w sierpniu tego roku, więc nie zostało nam już dużo czekania.