Wyszukiwanie mobilne bije na głowę PC?

Jeśli szukacie informacji w Internecie, to sięgacie po urządzenie mobilne czy PC? Do niedawna odpowiedź na to pytanie brzmiała najczęściej komputer, ale w ostatnich czasach, kiedy to staliśmy się nierozłączni z naszymi smartfonami, sprawa wcale nie jest taka oczywista.

Jeśli szukacie informacji w Internecie, to sięgacie po urządzenie mobilne czy PC? Do niedawna odpowiedź na to pytanie brzmiała najczęściej komputer, ale w ostatnich czasach, kiedy to staliśmy się nierozłączni z naszymi smartfonami, sprawa wcale nie jest taka oczywista.

Jeśli szukacie informacji w Internecie, to sięgacie po urządzenie mobilne czy PC? Do niedawna odpowiedź na to pytanie brzmiała najczęściej komputer, ale w ostatnich czasach, kiedy to staliśmy się nierozłączni z naszymi smartfonami, sprawa wcale nie jest taka oczywista.

Okazuje się bowiem, że coraz częściej ograniczamy się do naszego ukochanego telefonu czy tabletu, który zastępuje nam wiele innych urządzeń. Zdaniem Google, odpowiedzialnego za najpopularniejszą wyszukiwarkę świata, są już kraje, w których mobilne wyszukiwanie bije na głowę tradycyjne – są to m.in. Stany Zjednoczone i Japonia (poza nimi również 8 innych, których amerykański gigant nie chciał zdradzić).

Reklama

Warto tu podkreślić, że badania przeprowadzono w związku z zapowiedzią Google, które postanowiło lepiej dostosować się do wymagań rynku mobilnego - tym razem chodzi o reklamy i takie ich wyświetlanie, aby nie utrudniać korzystania z wyszukiwarki na relatywnie niewielkim ekranie.

Przypominamy, że od 21 kwietnia Google promuje również strony przystosowane do korzystania ze sprzętów mobilnych poprzez lepsze ich pozycjonowanie w Google, a przynajmniej w momencie, kiedy wyszukiwanie przeprowadzane jest z ich wykorzystaniem.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy