Za bardzo seksowna reklama Renault

Jak myślicie, kiedy reklama staje się zbyt seksowna, żeby pokazać ją w telewizji? Czy w ogóle można precyzyjnie wyznaczyć taką granicę? Daily Mail uważa, że tak

Jak myślicie, kiedy reklama staje się zbyt seksowna, żeby pokazać ją w telewizji? Czy w ogóle można precyzyjnie wyznaczyć taką granicę? Daily Mail uważa, że tak

Jak myślicie, kiedy reklama staje się zbyt seksowna, żeby pokazać ją w telewizji? Czy w ogóle można precyzyjnie wyznaczyć taką granicę? Daily Mail uważa, że tak

, bo włoskie stacje telewizyjne Mediasetu (należące do Berlusconiego) i publiczna RAI nie chcą wyemitować reklamy samochodu pochodzącego z koncernu Renault.

Uważają, że reklama jest zbyt seksowna... bardzo ciekawe, zresztą osądźcie sami.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy