Genialna, interaktywna reklama szamponu
W ramach reklamy nowej linii produktów do pielęgnacji włosów w sztokholmskim metrze pojawiły się genialne, interaktywne reklamy. Ekrany billboardów wyposażono w czujniki ultradźwiękowe, także gdy tylko do stacji zbliża się kolejka, włosy modelki rozwiewają się na wszystkie strony, niczym targane wywołanym przez nią wiatrem.
W ramach reklamy nowej linii produktów do pielęgnacji włosów w sztokholmskim metrze pojawiły się genialne, interaktywne reklamy. Ekrany billboardów wyposażono w czujniki ultradźwiękowe, także gdy tylko do stacji zbliża się kolejka, włosy modelki rozwiewają się na wszystkie strony, niczym targane wywołanym przez nią wiatrem.






![Wystarczyła sekunda i nie ma całego domu. Potężny wybuch gazu [NAGRANIE]](https://i.iplsc.com/000M2LFN2YOLWTCA-C401.webp)
![Sprawdź, ile wiesz o stanie wojennym w PRL [QUIZ]](https://i.iplsc.com/000K9RD4HYF6NPM2-C401.webp)