Comarch wkracza na rynek telewizji interaktywnej
Comarch wprowadza do swojej oferty nowy produkt z dziedziny telewizji interaktywnej. Rozwiązanie Comarch Next-Generation TV (NGTV) umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu do kanałów telewizyjnych i interaktywnych usług video za pośrednictwem telewizora, telefonu komórkowego oraz komputera.
Produkt jest przeznaczony dla operatorów świadczących usługi szerokopasmowego dostępu do sieci oraz operatorów telefonii komórkowej trzeciej generacji. W oparciu o Comarch NGTV będą mogli oni zaoferować swoim abonentom atrakcyjne serwisy informacyjne, dostęp do sklepów online, serwisy randkowe i inne ciekawe usługi zawierające w sobie transmisje utworów audio i video w wysokiej jakości. Użytkownicy będą mogli także zbudować swoje własne kanały telewizyjne, a firmy trzecie - udostępniać interesujące serwisy multimedialne.
Dzięki wdrożeniu Comarch NGTV operatorzy zdobędą nowe źródła zysku obejmujące przychody z abonamentu, dystrybucji treści multimedialnych na żądanie, udostępnianie usług w modelu premium oraz emisji personalizowanych reklam. Koncepcja rozwoju Comarch NGTV przewiduje również powstawanie wirtualnych operatorów telewizji interaktywnej, którzy będą działać na analogicznych zasadach jak wirtualni operatorzy telefonii komórkowej (MVNO), wykorzystując kompletne rozwiązanie Comarch NGTV np. w modelu outsourcingu.