Czas na E-Biznes

Ostatnie dwa lata pokazały, że e-biznes to bardzo trudny orzech do zgryzienia, nawet dla tych, którzy otrzymali pomoc zamożnych inwestorów. Są jednak nadal ludzie, którzy wierzą że czas na e-biznes nie minął, tylko trzeba go robić z głową na karku. Przykładem takiego, według niektórych, don Kichota, a zdaniem innych pioniera realnego e-biznesu jest Piotr Majewski, twórca serwisu CzasNaE-Biznes (CNEB), wypełnionego dziesiątkami praktycznych artykułów i porad dotyczących marketingu i prowadzenia firmy w Internecie.

Serwis został ostatnio gruntownie przerobiony. Nowa forma serwisu CzasNaE-Biznes, to owoc 7 tygodni pracy oraz wielu miesięcy praktyki i związanych z nią teorii i przemyśleń. Amatorzy fajerwerków graficznych mogą być jednak zawiedzeni. Serwis Piotra Majewskiego akurat tego im nie zaoferuje.

"Czytelnicy chwalą serwis za ilość i praktyczny aspekt publikowanych materiałów" - mówi Piotr Majewski. "Są to jednak głównie stali czytelnicy. Nowi mieli do tej pory kłopot z poruszaniem się po serwisie. Przy przebudowie postawiłem więc na pomoc nowym użytkownikom i na techniki wizualnie i faktycznie przyspieszające ładowanie stron."

"Postanowiłem już na samym początku przedstawić ciężką rzeczywistość. Nie chcę, by ktoś się zawiódł na Internecie, a to czeka wszystkich, którzy słuchają specjalistów od szybkiego zarabiania." - mówi Majewski

Zobacz: http://www.cneb.pl/

(źródło: Web Express: http://www.weinfo.pl)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas