Reklama

Facebook zmienia nazwę. To pilnie strzeżony sekret

Facebook rozpoczyna realizację rebrandingu firmy. Amerykańskie przedsiębiorstwo nie chce być już kojarzone tylko i wyłącznie ze swoją platformą społecznościową. Firma już od wielu lat działa także w innych gałęziach przemysłu.

Widząc nazwę Facebook, człowiek odruchowo myśli o platformie społecznościowej i ciężko ludzi za to winić. Social media to już nie jedyna branża, w której działa amerykańskie przedsiębiorstwo, lecz zdecydowanie to w niej firma dotarła na szczyt popularności. Mark Zuckerberg już w lipcu zapowiedział, że Facebook rozpocznie tranzycję z przedsiębiorstwa z branży social mediów na firmę znaną z tworzenia metaverse. Rebranding oczywiście obejmie jedynie nazwę firmy, platforma społecznościowa nadal będzie znana jako Facebook.

Reklama

Jak podaje portal The Verge, amerykańskie przedsiębiorstwo jest gotowe na zrobienie jednego z najważniejszych kroków w kierunku rebrandingu. 28 października odbędzie się konferencja firmy, na której ma zostać oficjalnie ogłoszona nowa nazwa przedsiębiorstwa. Podobno jest ona pilnie strzeżonym sekretem, o którym wiedzą tylko najważniejsi pracownicy Facebooka. Rebranding tak dużej firmy na pewno nie będzie prostym procesem. W świadomości wielu konsumentów, przedsiębiorstwo Marka Zuckerberga może już na zawsze pozostać Facebookiem. 

Wszystko wskazuje na to, że głównym projektem Facebooka stało się stworzenie metaverse, czyli miejsca w wirtualnej rzeczywistości, w którym będzie można pracować, uczyć się, bawić i zrelaksować. Dostęp do niego będzie za pośrednictwem urządzenia VR, co ma zmienić nasz dotychczasowy sposób doświadczania internetu. Poza tym Facebook niedawno zaprezentował Ray-Ban stories we współpracy ze znaną marką. Inteligentne okulary spełniają wiele licznych funkcji. Umożliwią robienie zdjęć i nagrywanie wideo. Za jego pośrednictwem można słuchać muzyki. Urządzenie jest obsługiwane za pomocą aplikacji Facebook View, która jest dostępna na iOS i Androida. Ma ona ułatwić edytowanie i udostępnianie treści na Facebooka, Instagrama, Snapchata i TikToka. 

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy