Google testuje reklamy obrazkowe
Firma Google znana jest z rozwiązań, które oddają w ręce marketingowców coraz większe możliwości reklamowania swoich produktów. Aktualnie jedną z najbardziej popularnych usług jest Google AdWords, która wyświetla reklamę tekstową po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy. Wszystko wskazuje na to, iż niedługo do tego zestawu dołączą reklamy obrazkowe.
![Google nieustannie poszerza swoją ofertę reklamową](https://i.iplsc.com/0002C6NTDM03JFLN-C322-F4.webp)
Jak możemy wyczytać na oficjalnym blogu AdWords - "reklamodawcy rozumieją, że czasami łatwiej jest coś pokazać, niż powiedzieć podczas oferowania swoich usług. Nasze reklamy ewoluują, by ułatwić wasze życie". Cóż, trudno się z tym nie zgodzić. Zastanawia jedynie sposób wyświetlania reklamowych zdjęć. Aktualnie prawą stronę wyszukiwarki Google często zajmuje Graf Wiedzy, który również prezentuje obrazki powiązane z wyszukiwanym hasłem. Miejmy nadzieję, że obydwie funkcje nie będą się przenikać, dezorientując użytkownika. Nowa funkcjonalność AdWords jest aktualnie w fazie beta testów. Z tego też względu funkcja została ograniczona wyłącznie do anglojęzycznych fraz. Nie wiadomo natomiast, kiedy zadebiutuje globalnie.