Internet mniej prywatny?
"Przy zupełnie różnym zapotrzebowaniu rosnącej liczby internautów nie jest możliwe pełne dopasowanie się do ich potrzeb w sposób jednoznaczny" - stwierdził George Vranderburg - wicedyrektor America On Line do spraw "globalnej polityki prywatności". AOL zamierza wykorzystać sprawdzone już przez innych systemy personalizujące.
Broniąc się przed zarzutami, ze może to ograniczyć prawa internautów - Vrandenburg stwierdził, ze "AOL jest jedną z nielicznych dużych firm, dbających o pełną prywatność swoich klientów". Słowa te wywołały prawdziwa burzę wśród konkurencji, która stwierdziła, że teraz "wyciągnie" AOLowi przypadki łamania polityki "nietykalności danych osobowych". Problem "prywatności" zatacza coraz szersze kręgi. Doszło do tego., że powstał raport o wiele mówiącej nazwie: "The Death of Privacy in the 21st Century.'' (21 wiek - końcem ery prywatności)