Jak monitoruje się Facebooka
Media społecznościowe są powszechnie używane przez firmy jako narzędzie biznesu. Dlatego warto odnotować pojawienie się narzędzia pozwalającego monitorować i oceniać zawartość tychże mediów.
Monitoring Fecebooka, Twittera, LinkedIn
Nowe rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym monitoring treści generowanych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Twitter, pod kątem samodzielnie zdefiniowanych słów kluczowych. Uzyskana zawartość zostaje automatycznie przesłana w formie emaila do wybranej osoby w firmie. Wyodrębniona zawartość mediów społecznościowych może być oznaczona względem nacechowania emocjonalnego przekazu (pozytywny, negatywny, neutralny), a następnie skierowana do osoby w firmie zgodnie z daną tematyką (np. finanse, HR i inne), nazwą produktu, konkurenta lub inną dowolnie określoną regułą.
Raporty
Narzędzie pozwala również na tworzenie konfigurowanych, zintegrowanych raportów, dzięki którym organizacje otrzymują pełną informację na temat obsługi klienta w zakresie wszystkich kanałów kontaktu - połączeń telefonicznych, faksów, wiadomości e-mail, czatów internetowych, a także mediów społecznościowych.
Po polsku
Nowe rozwiązanie obejmuje monitoring treści zawartych w serwisach Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, na blogach, serwisach wiki, forach internetowych oraz innych platformach mediów społecznościowych. System rozpoznaje zawartość w ponad 60 językach i obsługuje analizę emocji w języku angielskim, niemieckim i francuskim. W przygotowaniu jest również analiza emocji dla języka polskiego.