Już 25 tysięcy

Największe jak dotychczas badanie użytkowników sieci Internet w Polsce, znane także pod nazwą Polskie Badanie Internetu, obejmuje już ponad 25 tysięcy osób. Wypełnili oni ankiety rekrutacyjne i zainstalowali specjalnie przygotowaną aplikację netPanel, dzięki której możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań polskich użytkowników Sieci.

Tak pozytywna reakcja użytkowników sieci pozwala z optymizmem oceniać szanse na zaprezentowanie wiarygodnych danych o ruchu na wszystkich polskich witrynach internetowych.

Pozyskanie do udziału w badaniu tak dużej liczby panelistów możliwe było dzięki prowadzeniu rekrutacji na witrynach wszystkich członków PBI - firmy zlecającej przeprowadzenie badania i skupiającej czołowych polskich wydawców internetowych (Gazeta.pl, INTERIA.PL, Onet.pl, Rzeczpospolita OnLine, Wirtualna Polska) oraz dzięki współpracy z sieciami reklamowymi (Ad.Net, ArboMedia, IDMnet), które również emitowały ankiety rekrutacyjne. Wstępny okres rekrutacji potrwa przynajmniej do połowy września br.

Polskie Badanie Internetu realizowane jest przez firmę Global eMarketing SA na zlecenie PBI. Badanie rozpoczęło się 18 czerwca br. Opublikowanie pierwszych wyników badania planowane jest na jesieni br.

Więcej informacji o badaniu znajduje się pod adresem: http://www.pbi.org.pl/biezace.html

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas