Koniec tradycyjnej telewizji
Oglądanie telewizji i słuchanie radia przez internet staje się z dnia na dzień coraz bardziej popularne.
Około 55 proc. polskich internautów ogląda telewizję w sposób tradycyjny, 33 proc. - przez internet. Liczba internautów-telewidzów stale jednak rośnie - poinformowała firma badawcza Gemius.
W październiku 2004 r. telewizję poprzez internet oglądało 18 proc. internautów, w listopadzie 2005 r. 28 proc., zaś w listopadzie 2006 - 33 proc.
Radia za pośrednictwem internetu słuchało w październiku 2004 r. 49 proc. polskich internautów, w listopadzie 2005 r. - 60 proc., zaś w listopadzie 2006 r. - 70 proc.
Gemius przeprowadza badania w internecie od 2004 r. Ankietowanymi były osoby powyżej 15. roku życia. W badaniach brało udział od 10112 do 17133 internautów.