Mercedesy w Internecie

Mercedes Benz, jako pierwszy producent samochodów, rozpoczął dziś sprzedaż aut w Internecie. Przedstawiciele firmy zapewniają, że auta zakupione w Sieci będą kosztować tyle samo, co w salonach.

Mercedes Benz, jako pierwszy producent samochodów, rozpoczął dziś sprzedaż aut w Internecie.  Przedstawiciele firmy zapewniają, że auta zakupione w Sieci będą kosztować tyle samo, co w salonach.

Jak powiedział gazecie "Die Welt" rzecznik koncernu, nowa oferta ma być przede wszystkim wygodna dla kupujących. Klient zainteresowany zakupem Mercedesa będzie mógł dokładnie obejrzeć wybrany model w internetowym salonie firmy, złożyć zamówienie i czekać na dostarczenie auta pod dom. Mercedes gwarantuje, że na terenie Niemiec może dostarczyć samochód w ciągu ośmiu dni od przyjęcia zamówienia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | Auta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy