Nowe szaty króla

Od 2 lipca można oficjalnie (<i>o nieoficjalnej premierze serwis NT pisał w polowie <a href=" http://nt.interia.pl/szukaj/news?inf=271082">czerwca</a></i>) podziwiać w Internecie nowy design strony głównej popularnego portalu Yahoo! Zmiany, zapowiedziane przez firmę niecały miesiąc temu, stanowią pierwszą od 1995 roku istotną ingerencję w image portalu.

Jak wyjaśnia rzeczniczka prasowa firmy, Diana Lee, nowy design ma być zachęcający dla użytkowników, ale także dla reklamodawców, którzy do tych użytkowników pragną dotrzeć. Stąd większa ilość powierzchni reklamowej na stronie. Mimo wprowadzenia nowych linków i kategorii (np. "Rozrywka"), utrzymano tradycyjną kolorystykę Yahoo. Miłośnicy ustawień osobistych ucieszą się też, że opcja "personal assistant" umożliwia im łatwe zalogowanie się za jednym zamachem do usług e-maila, kalendarza i książki adresowej.

(Enter)

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas