Reklamowy eurosojusz

Największe europejskie spółki internetowe zawarły strategiczny sojusz by promować formę reklamy online. Jak podaje "Financial Times", operatorzy tacy jak AOL Europe, T-Online, Tiscali, Yahoo!, Lycos Europe oraz MSN stworzyli wspólnie Europejskie Stowarzyszenie Interaktywnej Reklamy.

Największe europejskie spółki internetowe zawarły strategiczny sojusz by promować formę reklamy online. Jak podaje "Financial Times", operatorzy tacy jak AOL Europe, T-Online, Tiscali, Yahoo!, Lycos Europe oraz MSN stworzyli wspólnie Europejskie Stowarzyszenie Interaktywnej Reklamy.

Celem organizacji, której siedziba mieści się w Londynie, ma być przekonanie reklamodawców, że mimo ostatnich chudych lat w branży, Internet jest ważnym i opłacalnym miejscem reklamy. Obecnie na ten rodzaj reklamy przeznaczany jest zaledwie 1% europejskich budżetów reklamowych. Nowe stowarzyszenie stawia sobie za zadanie zmianę tego stanu rzeczy i osiągnięcie 5-7 % w 2007 roku.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Financial Times | stowarzyszenie | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy