Rekomendacje złoszczą klientów

Popularny internetowy "dom aukcyjny" eBay wprowadził niedawno nową usługę, która polega na rozsyłaniu e-maili mającej rekomendować niektóre aukcje. Klienci, zwłaszcza sprzedający - przyjęli tę innowację z niezadowoleniem. Ich zdaniem takie e-maile nie dość, że zaśmiecają skrzynkę pocztową, to na dodatek czasem przeszkadzają im w sprzedaniu swojego towaru.

Popularny internetowy "dom aukcyjny" eBay wprowadził niedawno nową usługę, która polega na rozsyłaniu e-maili mającej rekomendować niektóre aukcje. Klienci, zwłaszcza sprzedający - przyjęli tę innowację z niezadowoleniem. Ich zdaniem takie e-maile nie dość, że zaśmiecają skrzynkę pocztową, to na dodatek czasem przeszkadzają im w sprzedaniu swojego towaru.

Potencjalni kupcy mogą bowiem w ten sposób łatwiej znaleźć inne, podobne oferty. "To wykracza poza reguły gry. Można powiedzieć, że eBay w ten sposób mnie okrada" - mówi Robert Miller - jeden z najbardziej aktywnych sprzedających ("top seller").

Rzecznik prasowy eBay - Kevin Pursglove stwierdził, że "rekomendujące" e-maile zostały na razie rozesłane do ok. 20,000 z prawie 30 milionów zarejestrowanych klientów. Około 4,000 z nich zareagowało na nową usługę. Zdaniem rzecznika - 80 procent z tych 4,000 popiera wprowadzenie takiej usługi.

Reklama
CNET
Dowiedz się więcej na temat: dom aukcyjny | eBay | e-mail
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama