Reuters w Instant Messaging

Wczoraj odbyła się premiera nowego serwisu Instant Messaging agencji Reutera. W ten sposób znana światowa agencja informacyjna zamierza podnieść swoją atrakcyjność rynkową, zwłaszcza wobec ostrej konkurencji ze strony agencji Bloomberg, również oferującej swoim klientom możliwość komunikacji między sobą w czasie rzeczywistym.

Wczoraj odbyła się premiera nowego serwisu Instant Messaging agencji Reutera. W ten sposób znana światowa agencja informacyjna zamierza podnieść swoją atrakcyjność rynkową, zwłaszcza wobec ostrej konkurencji ze strony agencji Bloomberg, również oferującej swoim klientom możliwość komunikacji między sobą w czasie rzeczywistym.

Przedstawiony właśnie przez Reutera system natychmiastowego przesyłania wiadomości, powstały dzięki współpracy z Microsoftem, był opracowywany od dwóch lat, jednak jego wczorajszą premierę analitycy wiążą z chęcią odbicia się Reutera po nagłym spadku cen akcji o 10% w zeszłym tygodniu. Według wyjaśnień szefa Reutera, Toma Glocera, agencja zamierza w przyszłości wprowadzić także możliwości komunikacji audio i wideo.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: agencja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy