Rzuć palenie przez internet
Firma GlaxoSmithKline uruchomiła nową wersję serwisu internetowego plastrów NiQuitin, która jeszcze bardziej zachęca do rzucenia palenia.
Strona, oparta w dużym stopniu o przekaz wideo, jest kontynuacją kampanii sprzed kilkunastu miesięcy i prezentuje bohaterkę akcji rok po rzuceniu palenia.
Serwis stworzyła OS3 multimedia, do zadań agencji należało przygotowanie scenariuszy i nagrań wideo, stworzenie serwisu i kreacji do kampanii internetowej promującej stronę niquitin.pl.
Na stronie bohaterka akcji - Beata - dzieli się swoimi doświadczeniami, jak zmieniło się jej życie dzięki rzuceniu palenia. Rok temu internauci mogli być świadkami pierwszej w Polsce akcji marketingowej, która wykorzystywała formułę reality show w internecie. Na witrynie można było obserwować, jak Beata, prawdziwa palaczka, radzi sobie z zerwaniem z nałogiem. Umieszczane były nagrania wideo rejestrujące poszczególne etapy rzucania palenia oraz uzupełniany był na bieżąco przez bohaterkę dziennik. Po roku firma GlaxoSmithKline zdecydowała się pokazać internautom długofalowe efekty akcji i dlatego powstała nowa odsłona serwisu.
Nowa strona zawiera także szereg porad dla osób, które myślą o rzuceniu palenia, argumentów przemawiających za podjęciem tej decyzji oraz indywidualny program rzucania palenia, który dostosowuje wskazówki do osobistych przyzwyczajeń i potrzeb zgłaszających się osób. Serwis promuje kampania internetowa oraz mailing do właścicieli prywatnych kont e-mail. Akcji towarzyszy także kampania prowadzona w telewizji i radiu.
PG