System do analizy wydajności pracowników
Alcatel-Lucent poinformowała o wprowadzeniu na rynek rozwiązania analizującego wydajność pracowników we wszystkich kanałach komunikacji.
- Liczba pracowników w naszym przedsiębiorstwie rośnie. Dlatego też doceniamy mechanizmy zwiększania produktywności i wydajności pracowników poprzez lepszą organizację ich pracy. Obejmuje to zarządzanie pracownikami i szkolenia prowadzone w czasie rzeczywistym - powiedział Han San Lim, dyrektor centrum kontaktów z klientami w firmie Shangri-La Hotels.
Rozwiązanie Genesys WFO korzysta z unikalnego pięciostopniowego modelu budowania efektywności pracowników. Pozwala on firmom ograniczyć koszty i zrealizować cele rozwojowe, a jednocześnie zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Funkcje pakietu obejmują zarządzanie personelem, rejestrowanie i zarządzanie jakością oraz zarządzanie kompetencjami i wydajnością. F
Funkcje te umożliwiają:
1) planowanie i tworzenie harmonogramów dla personelu w całym przedsiębiorstwie;
2) przydzielanie zadań z wykorzystaniem mechanizmów inteligentnej dystrybucji udostępnianych przez platformę Genesys;
3) kontrolowanie i wprowadzanie zmian w czasie rzeczywistym;
4) analizowanie danych i znajdowanie korelacji z lukami kompetencyjnymi;
5) tworzenie grup kompetencyjnych na podstawie szczegółowo określonych potrzeb w zakresie szkoleń i precyzyjnie zdefiniowanych harmonogramów.