Tylko jeden kalendarz

Siedemnaście miesięcy po tym jak Microsoft wykupił firmę oferująca sieciowe usługi "kalendarzowe" - Jump Networks - monopolista z Redmond poinformował, że usługi tej dalej prowadzić nie będzie i poinformował zarejestrowanych klientów, że mają sześć tygodni (do 5 listopada) na "odłączenie się"

Microsoft nigdy nie podał ceny jaka zapłacił za zakup Jump Networks, choć krążyły pogłoski, ze była to transakcja "ośmiocyfrowa" czyli idąca w dziesiątki milionów USD. Microsoft także nie zrobił w ciągu tych 17 miesięcy nic celem usprawnienia usługi, a przeciwnie - mocno rozbudował własną, konkurencyjną, usługę MSN Calendar, (znajdującą się tutaj), która ma nadzieje przejąć klientów Jump Networks.

A może dokładnie o taki sposób zniszczenia konkurencyjnego "kalendarza" chodziło?

Microsoft
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas