Wirtualne zakupy w INTERIA.PL
Portal INTERIA.PL uruchomił grę "Wirtualne zakupy" (http://konkursvisa.interia.pl/). Konkurs jest elementem szerszej kampanii promocyjnej Visa, prowadzonej pod wspólnym hasłem "Visa - Świat jest Twój". "Wirtualne zakupy" to interaktywna gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii - promowania idei płacenia kartami Visa za wszelkie dokonywane przez jej posiadacza zakupy.
W każdej edycji konkursu uczestnik otrzymuje wirtualną kartę
Visa z wkładem, którego nie może przekroczyć, za pomocą której dokonuje
zakupów w kolejnych sklepach. Równocześnie, prawidłowe odpowiedzi
udzielane przez uczestników na pojawiające się w konkursie pytania są
premiowane zwiększeniem limitu na wirtualnej karcie Visa, którą
uczestnik posługuje się w konkursie, zwiększając tym samym szanse
wygranej.
Kolejną edycję wygrywa ten, kto zakupi największą liczbę produktów.
Wyboru towarów dokonywać można jednakże tylko kierując się intuicją,
gdyż w wirtualnych sklepach brak jest cen przy produktach znajdujących
się w ofercie sklepu. W każdej z 5 tygodniowych edycji gry do wygrania
są karty Visa Electron prepaid z wkładami 1 tys. zł oraz 500 zł.