Zaczęło się od małpki

Dzień e-maila co prawda się zakończył, ale cała akcja jeszcze nie. Organizatorzy zapowiadają jej kontynuację oraz nowe inicjatywy związane z propagowaniem komunikacji.

Pomysł zorganizowania dnia e-maila wykluwał się ponad rok, ale właściwie działania rozpoczęły się całkiem niedawno, bo na początku września.

- wtedy dostałem od znajomych maila z sugestią, że warto by było w jakiś sposób uczcić internet i pocztę elektroniczną. Powiedzieliśmy ? czemu nie, zróbmy dzień e-maila! - opowiada o początkach akcji Jerzy Sokołowski z Komitetu Organizacyjnego Dnia E-Maila.

Organizatorzy zaczęli od skontaktowania się z twórcą symbolu @ (at) ? popularnie nazywanej w Polsce małpką. To najpopularniejsze logo światowych zasobów World Wide Web ? symbol sieci. Nic lepiej nie odzwierciedla roli komunikacji we współczesnym społeczeństwie niż znany na całym świecie symbol - @ - porównywalny ze znaczkiem pocztowym. Dostaliśmy ?błogosławieństwo? twórcy małpki na organizację dnia e-maila w Polsce oraz informację, że podobne działania są podejmowane w Niemczech ? opowiadają organizatorzy. Okazało się, że udało się obchody zorganizować szybciej niż w Niemczech. Co dalej? Pomimo zakończenia tegorocznej akcji, organizatorzy zapewniają, że na stałe będzie funkcjonowała stworzona przez nich witryna www.dzien-e-mail.org. Będą tam organizowane akcje aktywujące w okresach pomiędzy poszczególnymi edycjami dnia e-maila. 5 grudnia rozpoczęła się akcja ?E-mail do Świętego Mikołaja? w ramach, której do 22 grudnia zbierane będą życzenia internautów. Mikołaj spełni trzy: najbardziej szalone, niezwykłe i najciekawsze .

Organizatorem dnia e-maila jest Komitet Organizacyjny Obchodów DNIA e-MAILA w Polsce powołany przez firmę Infero Group, która od wielu lat uczestniczy w rynku komunikacji internetowej. Więcej informacji o dniu e-maila znajdziecie na stronie www.dzien-e-mail.org

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas