Acer zmienia styl

Acer zmienia stylistykę swoich notebooków, chcąc pokazać, że firma nie robi jedynie "budżetowych" laptopów.

W przeszłości, podczas projektowania komputerów PC koncentrowano się na połączeniu głównych elementów sprzętowych, a następnie na dobraniu obudowy pasującej do ustalonej konstrukcji wewnętrznej. Opracowując koncepcje i cele dla swoich nowych notebooków i wzornictwa przemysłowego, firma Acer skupiła się na wymaganiach technicznych oraz potrzebach użytkowników, dzięki czemu mogła uwzględnić wymogi dotyczące zarówno konstrukcji wewnętrznej, jak i wyglądu zewnętrznego.

Nowa koncepcja wzornictwa ProFile, zastosowana w notebookach TravelMate, jest owocem badań rynku oraz opinii użytkowników. Dzięki temu klienci otrzymują wszystko, czego oczekują od komputera przenośnego: dyskretny, poręczny kształt o łagodnych liniach, dający poczucie, że notebook jest rzeczą osobistą, jak również poczucie pewności siebie i wrodzonych zdolności cechujących profesjonalistów odnoszących sukcesy.

Reklama

Strategia wzornictwa ProFile ma koncentrować się na licznych, drobniejszych ulepszeniach, których połączenie prowadzi do efektu synergicznego. Firma Acer w linii TravelMate próbuje zapewnić lepszą ergonomię zarówno na zewnątrz - poprzez zaokrąglenie krawędzi oraz zoptymalizowane rozmieszczenie portów - jak i wewnątrz notebooka - poprzez lepsze ukształtowanie klawiatury, wyższą jakość wykonania i ogólną wytrzymałość.

W notebookach TravelMate ProFile zastosowano pokrywę z nowoczesnego stopu magnezu, 20-krotnie mocniejszego i znacznie lżejszego od tworzywa sztucznego, która zapewnia elegancką ochronę a jednocześnie przyczynia się do zmniejszenia masy.

Nowa koncepcja wzornictwa notebooków Aspire została zainspirowana wyglądem kamienia szlachetnego. Kamień szlachetny został ukształtowany przez naturę, która przemienia "surowe" materiały w cenny przedmiot; kamienie szlachetne są uosobieniem piękna.

Nowy wygląd notebooków Aspire zaprojektowano tak, aby podkreślić radykalne odejście od wszystkich poprzednich koncepcji wzorniczych polegające na uwzględnieniu upodobań konsumentów zwracających uwagę na swój wizerunek.

Acer próbuje wprowadzić wyraźny kontrast między nowoczesnym, ciemnym i połyskującym wykończeniem powierzchni zewnętrznych a perłowo-szarym wnętrzem robi. Połączenie różnych kolorów i materiałów podkreśla naturalny kształt notebooka.

Po otwarciu notebooka, w oko wpadają detale takie jak neonowa linia podświetlająca przyciski multimedialne i przycisk Acer Empowering Key, która pozwala w nowy sposób interpretować dobrze znane sygnały. W notebookach z nowej rodziny Aspire zastosowano dobrze znane elementy, które rozmieszczono w taki sposób, aby przyciągały i kierowały uwagę użytkowników.

Nowy wygląd notebooków Aspire zapewnia wyraźną rozpoznawalność produktów, ponieważ został zaprojektowany w celu rozróżnienia linii produktowych firmy Acer przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych oraz dla przedsiębiorstw.

W skład nowej rodziny notebooków Aspire wchodzi klika platform o przekątnych wyświetlacza od 12,1 do 20 cali, oferowanych w różnorodnych i uniwersalnych konfiguracjach, od podstawowych po zaawansowane, które w dziedzinie multimediów spełnią indywidualne oczekiwania każdego użytkownika.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Stylu | firma | styl | Acer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy