Acer zmienia styl

Acer zmienia stylistykę swoich notebooków, chcąc pokazać, że firma nie robi jedynie "budżetowych" laptopów.

article cover
materiały prasowe

Nowa koncepcja wzornictwa ProFile, zastosowana w notebookach TravelMate, jest owocem badań rynku oraz opinii użytkowników. Dzięki temu klienci otrzymują wszystko, czego oczekują od komputera przenośnego: dyskretny, poręczny kształt o łagodnych liniach, dający poczucie, że notebook jest rzeczą osobistą, jak również poczucie pewności siebie i wrodzonych zdolności cechujących profesjonalistów odnoszących sukcesy.

Strategia wzornictwa ProFile ma koncentrować się na licznych, drobniejszych ulepszeniach, których połączenie prowadzi do efektu synergicznego. Firma Acer w linii TravelMate próbuje zapewnić lepszą ergonomię zarówno na zewnątrz - poprzez zaokrąglenie krawędzi oraz zoptymalizowane rozmieszczenie portów - jak i wewnątrz notebooka - poprzez lepsze ukształtowanie klawiatury, wyższą jakość wykonania i ogólną wytrzymałość.

W notebookach TravelMate ProFile zastosowano pokrywę z nowoczesnego stopu magnezu, 20-krotnie mocniejszego i znacznie lżejszego od tworzywa sztucznego, która zapewnia elegancką ochronę a jednocześnie przyczynia się do zmniejszenia masy.

TravelMate
materiały prasowe

Nowy wygląd notebooków Aspire zaprojektowano tak, aby podkreślić radykalne odejście od wszystkich poprzednich koncepcji wzorniczych polegające na uwzględnieniu upodobań konsumentów zwracających uwagę na swój wizerunek.

Acer próbuje wprowadzić wyraźny kontrast między nowoczesnym, ciemnym i połyskującym wykończeniem powierzchni zewnętrznych a perłowo-szarym wnętrzem robi. Połączenie różnych kolorów i materiałów podkreśla naturalny kształt notebooka.

Po otwarciu notebooka, w oko wpadają detale takie jak neonowa linia podświetlająca przyciski multimedialne i przycisk Acer Empowering Key, która pozwala w nowy sposób interpretować dobrze znane sygnały. W notebookach z nowej rodziny Aspire zastosowano dobrze znane elementy, które rozmieszczono w taki sposób, aby przyciągały i kierowały uwagę użytkowników.

Nowy wygląd notebooków Aspire zapewnia wyraźną rozpoznawalność produktów, ponieważ został zaprojektowany w celu rozróżnienia linii produktowych firmy Acer przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych oraz dla przedsiębiorstw.

W skład nowej rodziny notebooków Aspire wchodzi klika platform o przekątnych wyświetlacza od 12,1 do 20 cali, oferowanych w różnorodnych i uniwersalnych konfiguracjach, od podstawowych po zaawansowane, które w dziedzinie multimediów spełnią indywidualne oczekiwania każdego użytkownika.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas